دستگاه تصفیه هوا 7 مرحلهای رپس مدل RAP-410
مجله اینترنتی راهنمای خرید با بروزترین مطالب دنیا و بررسی تخصصی و کارشناسی شده

آمار مطالب

کل مطالب : 55
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 86
باردید دیروز : 151
بازدید هفته : 86
بازدید ماه : 882
بازدید سال : 5785
بازدید کلی : 14285

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه اینترنتی استوک لپ تاپ و آدرس stoktop.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : علی
تاریخ : سه شنبه 9 بهمن 1401
نظرات

دستگاه تصفیه هوا 7 مرحلهای رپس مدل RAP-410

Air Purifierدستگاه تصفیه هوا رپس با سرعت بالای تصفیه و همچنین صدای کم، یک گزینه عالی برای منازل، ادارات و خرید اینترنتی تصفیه کننده هوا شیائومی مراکز درمانی است. امروزه آلودگی هوا به دلایل گوناگون نه تنها در شهرهای بزرگ، بلکه در شهرهای کوچک تر نیز رخ میدهد. این آلودگی ممکن است در فصل سرما و بر اثر وارونگی دما ذرات آلاینده را در اطراف ما محبوس کند. همچنین گرد و غبار و خاک، پدیده ای است که اخیرا در بسیاری از شهرهای جنوبی، غربی و مرکزی کشور مشاهده میکنیم. این ذرات گرد و غبار نیز شرایط تنفس را برای افراد به ویژه گروه های حساس سخت تر میکند. کیفیت هوایی که در منزل، محل کار و تحصیل تنفس میکنیم، علاوه بر سبکی تنفس، میتواند در ایجاد عارضه هایی مثل سردرد، سرگیجه و حتی بیماری تنفسی و قلبی و نقش داشته باشد. اما بهتر است بدانید تاثیر خرید دستگاه تصفیه هوا تنها در زمان مواجهه با آلودگی نیست. بسیاری از دستگاه ها امروزه علاوه بر آلودگی، مجهز به لامپ یو وی هستند.

تصفیه هوا شیائمی

Air Purifierقرار دادن این کمربند در بخش حساس بدن، حقیقتا تردید بزرگی است که میتواند بسیاری را از خرید آن منصرف کند. رایانه پوشیدنی هیتاچی Xybernaut اولین بار در نمایشگاه CES ۱۹۹۸ بهنمایش درآمد و از همان زمان ثابت شد که چنین ایدهای، احمقانه و غیرکاربردی است. Xybernaut Poma با مشخصاتی نظیر سیستمعامل ویندوز CE، پردازنده RISC با فرکانس ۱۲۸ مگاهرتز و ۳۲ مگابایت رم را با قیمت فوق بالای ۱۴۹۹ دلاری ارائه میدهد. این گجت بیخاصیت علاوه بر بازو، به دست و صورت نیز متصل میشود تا در ارائه ظاهری مضحک کوتاهی نکرده باشد! کفش جاروبرقی، محصولی عجیب از شرکت دنسو است که نشان داد مرز باریکی بین جاهطلبی انقلابی و احمقانه وجود دارد! این وسیله که برای سهولت در پاکسازی محیط در قالب کفش طراحی شده، جز زحمت و دردسر اضافی چیزی ندارد. ریزر، از تولیدکنندگان بهنام لوازم جانبی کامپیوتر، همواره با ارائه محصولات جذاب خود طی رویداد CES، نگاهها را به خود خیره میکند. بااینحال، رونمایی از ربات دستمال توالت Charmin، آنهم در برهه اوجگیری کرونا که کمبود اقلام مصرفی شدت گرفته بود، با انتقادهایی بعضا تمسخرآمیز مواجه شد. بااینحال، RollBot هرگز به محصولی نهایی تبدیل نشد و پس از جنجالی که بهپا کرد، بدون آنکه اثری از خود برجای بگذارد، به تاریخ پیوست.

  • تولید یون منفی
  • برخورداری از سنسور هوشمند
  • تولید صدای کم با حداکثر بسامد 40 دسیبل
  • تصفیه هوا اتومبیل

Air Purifierدرست به همین دلیل هم هست که این فیلتر می تواند ذرات بسیار ریز در حد و اندازه 3 تا 20 نانو میکرون را به راحتی جذب کند! این دستگاه برخلاف دستگاه پیشین که از نام بردیم (دستگاه UV)، هیچ نوع ماده ای را به هوای اطراف پراکنده نمی کند و استفاده از آن از این جهت safe تر است. در کنار آن دیگر مزیت این دستگاه این است که چون هوا از منافذ بسیار ریز این فیلتر عبور می کند، با درجه کیفی بسیار بالاتری تصفیه می گردد. این نوع دستگاه همانطور که گفتیم یک سری ذرات باردار را به محیط اطراف خود منتشر کرده و اینگونه هوا را تصفیه می کند. این دستگاه ها دارای یک یونیزر هستند که به میزان زیادی یون منفی تولید می کنند. به علت این یون های منفی اکسیژن هوا رفته رفته به مولکول های ازن O3 تبدیل می شود. بدی که این نوع دستگاه ها دارند این است که غلظت بیش از حد ازن در هوا عوارضی همچون سوزش سینه، بیماری های ریوی، تهوع، خستگی و…

از جمله این عوارض هستند.

Air Purifierاین میکروب ها بیماری های مختلفی مثل کرونا، آنفولانزا، لژیونلا و… ایجاد می کنند. عدم تهویه مناسب در منزل، افزایش رطوبت در هوا و عدم تمیز کردن مرتب منزل غلظت میکروب ها را در هوا زیاد می کند. به همین خاطر باید به دنبال راهی برای حذف این عوامل از هوای منزل بود. انواع مختلفی از آلاینده های گاز وجود دارد. از آلاینده های متداولی همچون دی اکسید نیتروژن (NO2)، دی اکسید گوگرد (SO2)، ازن (O3) و منوکسید کربن (CO) گرفته تا آلاینده هایی همچون ترکیبات آلی فرّار (VOCs) همچون بنزن، تولوئن، استالدئید، زایلن، اتیل بنزن. همه این آلاینده هایی که ذکر شد آسیب های جدی به سلامت وارد می کنند. بیماری هایی همچون انواع سرطان، بیماری های تنفسی، قلبی عروقی مغزی و… از جمله این عوارض هستند. گاز رادون گازی است که از تجزیه عنصر رادیواکتیو رادیوم حاصل می شود. این گاز به طور طبیعی از طریق زمین به محیط های بسته راه پیدا می کند. رادون باعث ایجاد سرطان ریه در افراد می شود.

 

Air Purifierهمچنین اشتباهات رایجی که افراد برای پاک شدن هوای منزل انجام می دهند را معرفی خواهیم کرد. اما در ابتدا باید با چند تعریف ساده از آلودگی هوا در منازل آشنا شویم. 1. آلودگی هوای آزاد: یعنی آلودگی هوایی که در محیط های خارج از ساختمان وجود دارد. منابع این نوع آلودگی هوا شامل دود اگزوز خودروها، دود صنایع، منابع طبیعی مثل گردوغبار و… 2. آلودگی هوای داخل ساختمان: آلودگی هوایی که در محیط های داخل ساختمان مثل منازل یا محل کار تجربه می کنیم. منابع آلودگی هوای داخل شامل اجاق گاز، وسایل گرمایشی مثل بخاری یا شومینه، انواع رنگ ها و حلال های به کار رفته در رنگ آمیزی و جلادهی دیوارها، مبلمان، پارکت، رزین و… در این مطلب به آلودگی هوای داخل منازل پرداخته می شود. آلاینده های مختلفی در هوای خانه ها وجود دارد. اگر چه تعداد این آلاینده ها زیاد است، اما تعداد معدودی از آنها اهمیت زیادی دارند.

در این روش نیازی به تعویض فیلتر وجود ندارد.

آیونایزرها عموما در ابعاد کوچک مناسب خودروها یا روی میزکار حتی بدون فن دمنده طراحی میشوند. این تجهیزات یونهای منفی آزاد میکند تا به ذرات معلق در هوا بچسبد. این یونها پس از چسبیدن به ذرات معلق آنها را باردار کرده و باعث چسبیدن آنها به سطوح مجاور میشود. نوع پیشرفتهتر این تجهیزات همان جاذبهای الکترواستاتیک است که در این روش ذرات معلق موجود در دو مرحله جداسازی میشوند. ذرات معلق همراه با هوا، در مرحله اول پس از عبور از ناحیه کرونا (میدان الکتریکی با ولتاژ بالا) دارای بار الکتریکی میشوند و به اصطلاح یونیزه میشوند. در مرحله دوم ذرات یونیزه شده توسط صفحات فلزی با بار الکتریکی مخالف جذب شده و از جریان هوا جدا میشوند. به تدریج و با عبور جریان هوای آلوده، ذرات معلق جدا شده بر روی صفحات فلزی رسوب میبندند. در این روش نیازی به تعویض فیلتر وجود ندارد. در آیونایزرها تولید یون در هوا، ناخواسته باعث تبدیل اکسیژن موجود در هوا به ازن میشود.

از مهم ترین معایب فیلتر کربن فعال می توان به عدم توانایی آن در جذب و حذف ذرات گرد و غبار اشاره کرد. این فیلتر برای مکانهای درمانی و بهداشتی به شدت مناسب است زیرا هوا را خیلی خوب و با دقت بالایی تصفیه میکند و باعث تمیزی و پاکی هوا میشود. فیلتر هپا رده بندی دارد و هر رده آن نیز دارای کیفیت متفاوتی میباشد. عملکرد این فیلتر به ضخامت و قطر فایبرهای تشکیل دهنده اش وابسته است. فیلتر هگا که از جنس پوشش کربن میباشد، می تواند اکثر گازهای مضر موجود در هوا را جذب و حذف کند. فیلتر ضدعفونی کننده قادر است دود و بوی سیگار، عوامل شیمیایی مضر و گازهای سمی مانند دی اکسید کربن، مونوکسید کربن و دی اکسید سولفور را حذف کند. فیلتر نانو پلاسما برای از بین بردن ذرات معلق و آلودگیهای موجود در هوا از تکنولوژی نانو و جذب الکتریکی استفاده میکند. این فیلتر دارای ذرات نانو میباشد که این ذرات خود از مولکولهای آب و از رطوبت مایع شده تشکیل شده اند و می توانند آلودگی ها را حذف کنند و بوهای نامطبوع را از بین ببرند.

{هرچه دسیبل کمتر باشد، آرامش بیشتری خواهید داشت.|{You will|You'll} از ما متشکریم - 10 {نکته در مورد|توصیه‌ها در مورد|نکات در مورد} تصفیه هوا {شما نیاز دارید|این توصیه می‌شود|لازم است|ضروری است|ضروری است|خوب است| ارزش دارد|که باید|میتوانی|باید|شاید بخواهی|باید|باید|میخواهی|میخواهی} بدانی|تسلط بر {راه|بهترین راه|راهی که در آن} از تصفیه هوا {آیا نیست | این یک {هنر|آثار هنری} است|تصفیه هوا - خیلی {ساده|آسان} حتی {کودکان|کودکان|کودکان} شما هم می توانند این کار را انجام دهند}

Air Purifierبه این موضوع دقت کنید که دستگاهی کوچک نیز میتواند اتاقی بزرگ را بهطوربهینه تصفیه کند؛ پس نباید فریب اندازهی بزرگ دستگاهها را بخورید. دستگاههای بزرگ تصفیه هم ازلحاظ وزن و هم ازلحاظ هزینه سنگین هستند و فضای زیادی اشغال میکنند. توصیه میکنیم که هنگام خرید دقت کنید دستگاه سروصدای زیادی تولید قیمت تصفیه هوا شیائومی 4 Pro نکند. بلندی صدای تولیدی دستگاه عموماً در مشخصات دستگاه با دسیبل (db) مشخص شده است. هرچه دسیبل کمتر باشد، آرامش بیشتری خواهید داشت. دربارهی مصرف برق و بهینهبودن و برچسب مصرف انرژی دستگاه نیز باید دقت کافی بهخرج دهید؛ چراکه دستگاه پرمصرفی که شبانهروز کار کند، میتواند باعث شود در پایان ماه با مشاهدهی قبض برق بیماریهای تنفسی را ترجیح دهید! بهتر است در خرید دستگاه تصفیهی هوا خساست بهخرج ندهید؛ زیرا دستگاههای ارزانتر متعاقباً عملکرد ضعیفتر و احتمالاً درادامه خرج بیشتری در پی خواهند داشت که میتواند شامل هزینهی فیلترها و مصرف برق باشد. هزینهای که بابت خرید دستگاه تصفیهی هوا باکیفیت میپردازید، هزینهای است که برای تأمین سلامت خود و اعضای خانواده پرداخت میکنید. پس تاحدممکن از خرید دستگاههای ارزان و بیکیفیت خودداری کنید؛ زیرا این دستگاهها نهتنها کمکی به سلامتی شما نخواهند کرد؛ بلکه در مواقعی میتوانند حتی تأثیر منفی نیز بر سلامت شما بگذارند.

{جنگ علیه تصفیه هوا|ازدواج و تصفیه هوا بیشتر از آنچه فکر می کنید مشترک هستند|تصفیه هوا ایجاد کنید. یک قلدر دبیرستانی از آن می ترسید|نحوه انتخاب تصفیه هوا}

Air Purifierالبته هیچ چیزی جای یک خواب کامل را نمی گیرد . ورزشکاران حرفه ای نسبت به افراد عادی ، آسیب ها و تمرینات شدید را سریع تر ریکاوری می کنند. بازیکنان فوتبال و بسکتبال برای کمک به تسریع زمان بهبودی و ترمیم آسیب ورزشی ، از اکسیژن درمانی استفاده می کنند. ثابت شده که تنفس اکسیژن، متدی موثر برای التیام بهتر و سریع تر آسیب ها است. متخصصان برای بیمارانی که می خواهند بعد از عمل جراحی یا آسیب ، زودتر بهبود پیدا کنند ، اکسیژن درمانی را تجویز می نمایند . تنفس اکسیژن خالص فقط برای ورزشکاران حرفه ای و بیماران نیست ، بلکه همه میتوانند برای بهبود سلامتی اکسیژن درمانی کنند. سیستم ایمنی بدن را در برابر عفونت و بیماری هایی چون آنفلوآنزا ، سرماخوردگی و سرفه مقاوم می کند. هر چند راه های متفاوتی برای حفظ سلامت سیستم ایمنی وجود دارد ، اما تنفس هوای تمیز عاملی است که سیستم ایمنی را در بهترین حالتش نگه می دارد . تنفس هوای تمیز ، همراه با تغذیه مناسب ، ورزش علمی و استراحت صحیح ، سیستم ایمنی را تقویت میکند .

  • دستگاه تصفیه هوا رومیزی
  • شعاع تحت پوشش
  • فیلتر نانو پلاسما دستگاه تصفیه هوا
  • دارای سنسور تشخیص آلودگی هوا
  • صفحه تماما لمسی
  • سنسور نمایشگر کیفیت هوا

Air Purifierعلاوه بر آلودگی هوای بیرون که به داخل خانه هم ورود پیدا می کند، آلودگی هوا ی داخل خانه نیز مهم است که به مراتب خطرناک تر از هوای بیرون است. چرا که هوای داخل خانه نسبت به هوای بیرون راکد تر است. سازمان جهانی بهداشت: در کشورهای کم درآمد یا با درآمد متوسط، آلودگی ناشی از پخت و پز در داخل خانه و آلودگی هوای خارج خانه عامل نیمی از موارد عفونت حاد دستگاه تنفس تحتانی در کودکان زیر پنج سال است. طبق مطالعات انجام شده توسط سازمان حفاظت از محیط زیست ایالات متحده امریکا، غلظت بسیاری از VOCها( ترکیبات آلی فرار ) در داخل منزل ،تا ده برابر بیشتر از هوای محیط بیرون است. در داخل منزل شاهد کُرک فرش ، مبل ، پتو و بالش ،موهای کوتاه و ریز ، گردو غبار، متصاعد شدن گازهای سمی ناشی از رنگ مبلمان و مصنوعات چوبی ، بو و دود سیگار ، بو و بخار غذا ، شوره و موی حیوانات خانگی، آلرژن ها ،ویروس و باکتری ها و …

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از تصفیه هوا شیائومی دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.



تعداد بازدید از این مطلب: 516
موضوعات مرتبط: لوازم خانگی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به مجله اینترنتی استوک کالا خوش آمدید سال ٩٧ فروشگاه فروش لپ تاپ استوک آبیدر استوک با هدف تامین لپ تاپ استوک باکیفیت تاسیس شد. ما سعی کرده‌ایم با تامین لپ تاپ‌های استوک اروپایی و آمریکایی مرغوب، رضایت . حالا ما اینجا هستیم تا مشاوره و راهنمای خرید لوازم خانگی، خرید لپتاپ استوک، لوازم آرایشی، پزشکی و دندانپزشکی را با نظرات کارشناسانه بررسی و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود